Video deurbel connecten lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou volgens de handleiding moet er na het doorstappen bij het blinken van de bel een verbinding worden gemaakt doormiddel van de gegeven qrcode maar dan krijg ik de melding "foutief wachtwoord" en dus geen verbinding! Dat terwijl het wachtwoord van Ziggo 2,4ghz toch wel goed is ingevoerd!

Moet er misschien een instelling gedaan worden in het modem van de mediabox?

Hoe kan ik kijken in de mediabox?
 
Ik ken dit merk niet, maar normaal gesproken is die QR code bedoelt om je telefoon in stellen contact te maken met de camera server.
In dat geval moet je niet het wachtwoord van Ziggo gebruiken, maar het wachtwoord wat je hebt opgegeven, of gekregen om op die server in te loggen.
Lees de hele handleiding nog maar eens heel goed door. Reset de camera en begin helemaal vanaf het begin op nieuw met alle stappen.
 
Reset de camera en begin helemaal vanaf het begin op nieuw met alle stappen.
Daar zat ik ook aan te denken. Reset dat ding eens naar factory default.
Verder hoef je niets in de mediabox in te stellen.

ps: Dit heeft ook helemaal niets met Ziggo te maken. Wat dat betreft kun je het beter aan de leverancier vragen lijkt me.
 
Ik heb een video doorbell V7 en ik krijg hem niet meer geconect. tot en met de WiFi gaat goed maar dan loopt ie vast op de apparaatregistratie.
 
Te weinig info over je probleem. Wat voor wifi netwerk heb je, welke router, welke provider, etc..
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan