Netflix kan ineens geen verbinding meer maken met Horizon box.

jannic

Forum Gebruiker
Berichten
59
Sinds vandaag kan m'n XL (Horizon) box geen verbinding meer maken met Netflix. De signaal sterkte van de Box is uitmuntend maar de kwaliteit is matig. Recent heb ik ook geregeld dat het beeld enkele seconden bevriest. Er is niets aan de huisinstallatie gewijzigd. Ik heb Hirschmann stekkers en een Hirschmann versterker meteen bij het punt waar de kabel het huis inkomt. De Ziggo helpdesk adviseert nieuwe kabels, zucht. M'n kabel gaat in de meterkast de muur in om er in de kamer weer uit te komen.
De Box is al teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Moet ik toch over naar KPN of is er nog hoop op Ziggo?
 
Dat is gewoon inherent aan de Horizon box. Je moet Netflix niet op die box willen gebruiken, koop een goedkope mediaplayer (Chrromecast/Roku oid) en je bespaart jezelf een hoop ergernis.
 
De signaalsterkte moet niet hoger dan goed, en de kwaliteit moet maximaal zijn.
 
Ondertussen werkt alles weer. Netflix zal inderdaad een storing van hun zelf zijn geweest. De freeze momenten zie ik niet meer. Ik heb niets veranderd. De signaal sterkte en kwaliteit zijn nog steeds respectievelijk uitmuntend en matig. Ik zal het nog een poosje aanzien.
 
Ondertussen werkt alles weer. Netflix zal inderdaad een storing van hun zelf zijn geweest. De freeze momenten zie ik niet meer. Ik heb niets veranderd. De signaal sterkte en kwaliteit zijn nog steeds respectievelijk uitmuntend en matig. Ik zal het nog een poosje aanzien.
NETFLIX HAD EEN WERELDWIJDE STORING.
 
Terug
Bovenaan