Bij gebruik spitter geeft blokjes

Ow signaal kwaliteit , ik heb geen idee maar ga toch vanuit van wel. Neem aan dat ze deskundig zijn.

Ben nu bij mams. Beeld is vanmorgen goed maar denk toch dat ik coax op poort twee of drie ga zetten. Eerst deze stap weer. Is beeld dan weer slecht, coax van slaapkamer naar meterkast op de versterker. Als dan nog stoort filmware update.
Zo moet ik het maar doen stap voor stap.
 
De monteur verricht wel metingen maar dat is maar een moment opname, stel dat je bijv. een zendamateur in de buurt hebt en die gaat zenden dan kun je dus ineens blokjes krijgen als jou coax kabels of pluggen niet goed zijn afgeschermd. Ook kan het probleem aan de TV liggen, daarom willen ze graag als de problemen aanhouden dat je even met de humax box test.

Als je even een week via de humax kijkt en de problemen zijn over ligt het vermoedelijk aan de TV tuner.

Is het probleem trouwens op alle of meerdere zenders, of is het alleen op 1 zender, dat is wellicht ook interessant om even te weten.
 
Laatst bewerkt:
Dat ga ik zeker ook proberen. Dat is niet zo moeilijk om aan te sluiten.
Ga stap voor stap aan onderzoeken. Met jullie tips en ondersteuning zal het toch een keer moeten lukken.
 
Instraling van gsm mast is ook mogelijk.
Zitten overal afgeschermde stekkers aan en zijn vrij poorten afsloten met een eindweerstand?
 
Instraling van gsm mast is ook mogelijk.
Zitten overal afgeschermde stekkers aan en zijn vrij poorten afsloten met een eindweerstand?
Ja die zijn allemaal.afgeschermd. gisteren nog extra gecontroleerd en zelfs gevraagd om nieuwe connector te maken aan coax slaapkamer. Eerst moeilijk doen omdat dat geld kost. 50 euro. Ze zijn helemaal gek daar bij Ziggo. Ik heb gewoon gezegd niet zeuren maar gewoon eentje aanzetten. Pfffdf. Moeilijk doen om even voor hem 5 minuten werk terwijl ik zelf al een connector had aangeschaft.
 
Eerst moeilijk doen omdat dat geld kost. 50 euro.
schandalig.... dat valt onder standaard werkzaamheden en valt onder service.
de monteur komt voor een storing en dan moet hij alle storingsmogelijkheden aanpakken.
het komt ook wel voor dat mensen allerlei extra's vragen maar dan is alles tegen kostprijs (paar euro voor connector) en je betaalt per kwartier voor extra werkzaamheden. Maar in dit geval moet dat gratis.
Die 50 euro is als de problemen bij de klant liggen.... en misschien is dat zo, maar dat had de eerdere monteurs eigenlijk moeten zien en oplossen.
 
Laatst bewerkt:
Vanaf Dinsdag, nadat ik poort drie heb aangesloten, nog geen storingen gehad.

Ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen dat het goed is. Maar als er weer storingen zijn dan kan het haast niet anders dat ook ziggo op zo een moment wellicht storingen heeft. Ik lees op alle storingen geregelt dat daar ook mensen zijn die tv storingen melden.

Maar goed, voor nu laat ik het zo. Twee stappen kan nog namelijk coax direct aansluiten op versterker voor slaapkamer en software update tv.
 
Begint onderhand een aardig soap te worden
Dus? .... weet niet wat je ermee bedoeld hoor maar vind het wel net zo netjes een melding te doen aan al die mensen die mij hebben geholpen. Ik heb jou naam er niet tussen gezien dus zou zeggen reageer dan niet
 
@Loesy, trek je de opmerking van AFCA niet aan. Ik vind het helemaal geen soap, storing zoeken gaat immers niet altijd van een leien dakje. En juist daarom volg ik (en anderen) dit topic met belangstelling. Hoop overigens dat het probleem nu is opgelost en anders helpen we je graag verder.
 
Terug
Bovenaan