Hoe lang Ziggo contract heeft met Fox Sport?

…Als Ziggo Fox laat vallen is Fox ten dode opgeschreven (maar loopt Ziggo het risico 10% van zijn klanten kwijt te raken).
Ik hoop dat Liberty Global beter is in het onderhandelen dan KPN. Ik denk ook dat Fox meer te verliezen heeft als Fox helemaal verdwijnt bij Ziggo. Fox heeft nml lang lopende verplichtingen en heeft de inkomsten gewoon nodig. Als Liberty Global zijn poot stijf houdt, trekt Foxwel bij.

Als ik verplcht voor voetbal zou moeten betalen, ga ik serieus nadenken over een kleine aanbieder zonder voetbal. (Ik heb glasvezel in de meterkast liggen.)
 
Het marktaandeel TV van Ziggo is meer dan 60% groter dan het marktaandeel van KPN (52% vs 32%) dus zelfs zonder LG staan ze stukken sterker.
 
Dat doen supermarkten soms ook als het niet eens worden over de inkoopprijs. Het product verdwijnt een paar week uit het schap, totdat de producent besluit dat minder verdienen toch beter is dan helemaal niets verdienen.
 
Gelukkig gaan ze in mijn centrum binnen afzienbare tijd glasvezel aanleggen. Op dat moment sta ik sterker om een keus te maken uit de provider die mij het best bevalt en doorgifte van Fox eredivisiestaat zeker op mijn lijstje. Daarnaast zal ik een gedwongen abonnement van 12 maanden trachten te vermijden, zeker in het begin zodat ik dan zo weg ben als ik wat anders wil.
 
@warrink
Ook de glasvezelfirma's gaan uit van jaarcontracten. Zeker het eerste jaar, want anders leggen ze het niet aan als er een te laag percentage klant wil worden. En dan heb je natuurlijk niets aan klanten die na een maand al weer kunnen opzeggen.
 
Yep, ze leggen het hier (hengelo, ov) nu dus wel aan ondanks een eerdere poging (paar jaar terug) van dezelfde KPN om meer dan 30% gegarandeerde aansluitingen te krijgen voordat ze het gingen aanleggen.
Blijkbaar hebben ze voortschrijdend inzicht gekregen.
 
@warrink
Ook de glasvezelfirma's gaan uit van jaarcontracten. Zeker het eerste jaar, want anders leggen ze het niet aan als er een te laag percentage klant wil worden. En dan heb je natuurlijk niets aan klanten die na een maand al weer kunnen opzeggen.
Wat ik las bij intro kpn Hussel, is dat je ook 1e jaar maandelijks (opzeggen) kan krijgen, daar betaal je dan 3 euro/maand voor (alleen dat 1e jaar, daarna wordt het sowieso maandelijks).
 
Klopt @Sjah. Wij hebben echter ons internet en bellen abonnement bij KPN omgezet in Alles-in-1 4K, wel met nieuw jaarcontract. KPN is nooit zo scheutig met kortingen voor bestaande abonnee’s, maar we kregen toch de kortingen die eigenlijk alleen gelden voor nieuwe klanten. Ik kan altijd beter praten met vrouwen dan met mannen:grin:

Wel apart die Hussels, maar we hebben toch al 2 mobieltjes bij KPN, dus er verandert niet zoveel tov Compleet.
 
Terug
Bovenaan