Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat het bij jou maar bij 1 programma mis gaat is voor jou een meevaller hoewel dat ook niet zou mogen.
Helaas zijn er klanten waar het veel vaker fout loopt. Tevens zijn er zenders waar inderdaad de ondertiteling weg is en het volume erg laag wordt opgenomen. Zodat je het geluid erg hoog moet zetten om iets te kunnen verstaan wat dan ook nog wordt bemoeilijkt door ontbreken ondertiteling.
Bij mijn gaat geen enkele programma mis, ik reageer op iemand waarvan 1 programma mis gaat. Ik wil alleen maar zeggen dat het niet bij iedereen fout gaat en dat het bij velen wel goed gaat, of mag dat niet gezegd worden?
 
Zeker wel, ik neem ook aan dat het bij de meeste wel goed gaat anders zou het drama wel erg groot zijn. Maar voor klanten die wel kampen met dit probleem is dit een grote ergernis..
 
@Michael Nou het probleem is niet alleen bij mij, lees maar eens in het Community daar hebben meer mensen datzelfde probleem.
En het is steeds hetzelfde programma wat mis gaat. En Anne Ziggo heeft via pb bevestigd dat er problemen zijn met het opnemen van RTL4 programma's. Je weet pas of je dat probleem niet hebt als je dat programma gaat opnemen waar het bij mij dus fout gaat 'Ik weet er alles van' . Ik heb ook andere programma's van RTL4 opgenomen en dat gaat wel goed. Op andere zenders heb ik dat probleem ook niet, heb dat vanochtend getest.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees hier en zie toch zeker, dat vooral The Fons en twiggen problemen ervaren. Bij zowat iedere posting van iemand die positief is over de Next word gereageerd met een bericht met de problemen die zij ervaren. Wat een lijdensweg voor hun.
Je zou ze haast gunnen dat Ziggo ze aanbied dat ze Next kunnen inleveren, zodat ze een Humax 5200c die draait op software uit 2011 kunnen aanschaffen
 
Als we ziggo's cijfers mogen geloven zijn er al 160.000 huishoudens die over een next box beschikken, dat is echt veel in die korte periode van 2 maanden. Maar als er zoveel mensen zijn valt het aantal klachten hier wel enorm mee, tuurlijk gaat niet iedereen klagen op een forum maar zeg nu zelf.. Als het niet goed was zou Ziggo gek worden van de klachten..

Hier zitten maar tientallen mensen die deelnemen aan deze discussie waarvan een deel positief is en een deel negatief. Hoe het op ziggo's eigen community zit weet ik niet want daar kom ik nooit. Maar het mag duidelijk zijn dat dit geen afspiegeling is van die grote hoeveelheid klanten.
 
Als we ziggo's cijfers mogen geloven zijn er al 160.000 huishoudens die over een next box beschikken, dat is echt veel in die korte periode van 2 maanden. Maar als er zoveel mensen zijn valt het aantal klachten hier wel enorm mee, tuurlijk gaat niet iedereen klagen op een forum maar zeg nu zelf.. Als het niet goed was zou Ziggo gek worden van de klachten..

Hier zitten maar tientallen mensen die deelnemen aan deze discussie waarvan een deel positief is en een deel negatief. Hoe het op ziggo's eigen community zit weet ik niet want daar kom ik nooit. Maar het mag duidelijk zijn dat dit geen afspiegeling is van die grote hoeveelheid klanten.
Op de Ziggo community gaat het niet anders. Er speelt een hoop wat niet goed werkt maar de meesten lijken daar geen last van te hebben of zien/horen het niet.

Ik heb nog gewoon een humax 5050C naast de Next en die wordt dagelijks gebruikt. Niet kapot te krijgen. Behalve de AB.
De "gebreken" van de Next accepteer ik maar. Zal opgelost worden. De vraag is wanneer.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees hier en zie toch zeker, dat vooral The Fons en twiggen problemen ervaren. Bij zowat iedere posting van iemand die positief is over de Next word gereageerd met een bericht met de problemen die zij ervaren. Wat een lijdensweg voor hun.
Je zou ze haast gunnen dat Ziggo ze aanbied dat ze Next kunnen inleveren, zodat ze een Humax 5200c die draait op software uit 2011 kunnen aanschaffen

Zijn meer Humax gebruikers die zweren bij hun oude kastje ;)

Waarom niet lekker de Next terug sturen aan Ziggo en weer verder met je (humax) leven ?

Scheelt ze een hoop tijd en ergernis ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen ervaring met Humax, maar dat moet wel echt een top box zijn (geweest).
Kom je van een Horizon dan is het al snel goed natuurlijk. Dan is de Next toch echt een verademing.
Er moet nog wel aan gesleuteld worden om het voor iedereen naar wens te krijgen, maar je ziet dat er nu veel frequenter updates uitkomen. Dat proces hebben ze nu beter onder controle in vergelijking met de Horizon, waar je een jaar kon wachten op een update.
 
Nieuw probleem.
Gisteren een aflevering van Midsummer Murders (Silent Witnes zelfde probleem) opgenomen.
Vanochtend naar "Bewaard"> Opnames.
Staat er niet bij.
Dan naar Geplande opnames.
Achteraan een vreemd plaatje met wel een titel maar geen afbeelding van de opname, wel een afbeelding van een TV.
Daarop klikken en dan verschijnt deze (en andere uit die serie) opname met volle rode rondjes welke normaal kunnen worden afgespeeld.
Wordt wel puzzelen op deze manier.
Toen wij een paar maanden geleden begonnen met het gebruik van deze Next box waren dit soort problemen niet aanwezig.
Inmiddels meer mogelijkheden maar ook veel meer fouten in de Software. :(
ruud
 
Hier een soortgelijk probleem. Ingesteld dat Air Crash Investigations het hele seizoen opgenomen moet worden. Vorige week netjes gedaan, maar de aflevering van gisteren nergens te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan