Ziggo Next geen film1

Ik ben het niet met je eens Creative, de TS vraagt niet om problemen bij opnames. Als Ziggo hem een andere box wil aanbieden om de problemen te verhelpen prima maar dat wil niet zeggen dat het abonnement hoeft te veranderen. Ziggo heeft gewoon te zorgen dat het probleem wordt opgelost of ze hem nu een nieuwe horizon box geven of een next. Ik zou als ik TS was geen genoegen nemen hiermee.
Ik zeg alleen maar dat hij keuze heeft... en noem daarbij een mogelijkheid op. Niet specifiek doelend op iets wat hij zou moeten nemen. Wat de TS’er er verder mee doet boeit mij niet. Dat heeft hij zelf verder verpest met de belachelijke opmerking “dat men dan maar bij Ziggo zou moeten gaan werken”. Ik ben niet de degene met dit probleem en geniet lekker verder van mijn gratis Ziggo Sport Totaal :6

Fijn weekend alvast!
 
Dat het je verder niet boeit had je niet hoeven te vertellen, dat kon ik al uit je reactie opmaken.
 
Ziggo stelt m.i. iets voor..het is aan de TS om vast te houden aan wat hij wil hetzelfde abonnement en een werkende box.
 
Ik kreeg vandaag een mail van ziggo dat ze oude abonnementen (power} gaan opruimen. Hierbij bleef film 1 gewoon onderdeel van het aanbod. En volgens mij kun je bij dat nieuwe abonnement ook de next aanvragen.
 
Ik zeg alleen maar dat hij keuze heeft... en noem daarbij een mogelijkheid op. Niet specifiek doelend op iets wat hij zou moeten nemen. Wat de TS’er er verder mee doet boeit mij niet. Dat heeft hij zelf verder verpest met de belachelijke opmerking “dat men dan maar bij Ziggo zou moeten gaan werken”. Ik ben niet de degene met dit probleem en geniet lekker verder van mijn gratis Ziggo Sport Totaal :6

Fijn weekend alvast!

Als jou box stuk gaat of niet naar behoren werkt, ga je dan ook genoegen nemen met een ander soort box en een wijziging van je abbo zonder gratis Ziggo Sport Totaal? Dan verwacht je toch ook gewoon een vervanging, reparatie of een oplossing zonder veranderingen aan je abbo?.
 
Van mij ook, ook dat had je kunnen weten.
 
Hallo,
Ik betrek de diensten van Ziggo, voorheen UPC en zelfs daarvoor al A2000.
Nu heb ik problemen met het opnemen van progs op de Horizon Mediabox en de helpdeskmedewerker vind dat
ik het beste kan overgaan naar de Nextbox.
Maar dat betekent wel dat ik mijn (gratis) abonnement op Film1 kwijt raak.
De medewerker verbond mij door naar de “retentiefdeling” maar die waren onvermurwbaar.
M.a.w. Door problemen met de Horizonbox moet ik straks €14,95 extra per maand betalen als ik
Film1 in mijn pakket wil hebben.
Belachelijk!

Deze begrijp ik niet een gratis abbonment op Film1 hoe dan?? dat is toch altijd betalen??
 
Terug
Bovenaan