Probleem met nieuwe Next en helpdesk

Kijk mensen dit bedoelde ik met posting #27, zo werkt webcare. Ze zorgen waar kan voor een snelle oplossing. Zelfs achter de schermen!!
 
Ik krijg vandaag de nieuwe box.
Overigens gisteren weer een issue meegemaakt wat ik ook met de testbox heb meeggemaakt
Ik zag dat het standbylampje zwart was alsof de stroom eraf was, toen ik de box aanzette zag ik dat alles weer naar fabrieksinstellingen was gegaan, behalve favorieten. De energie stand stond op ECO terwijl ik die op Hoog had staan,vandaar dat zwarte stanby lampje natuurlijk.
Ik heb dat toen ook in het testforum gemeld maar heeft nooit iemand op gereageerd. De box onthoud dus de instellingen niet altijd.
 
Nieuwe Box werkt goed (tot nu toe), is ook stiller dan de testbox. Alleen problemen met afspelen van 1 opname die ik met de vorige box heb opgenomen. (Beau 5 days inside) van vorige week Krijg CS2217 foutmelding als ik verder wil gaan waar ik gebleven was, als ik vanaf begin afspeel gaat het wel goed. De aflevering van deze week speelt wel goed af.
 
Ik heb de afspraak eruit gehaald. Graag gedaan. Ik ga er vanuit dat hiermee de problemen zijn opgelost, mocht dat toch niet het geval zijn laat het weten.
Sinds gisteren op deze box ook een irritante trillende fluittoon te horen, gaat van zacht naar hard, Zelfs hoorbaar als tv aan staat en zacht gepraat wordt. In standby niet.. De box is niet heet. Ik heb deze box nu ruim een maand en weer een soortgelijk probleem. Het zou toch niet mogen dat je elke maand een andere box moet gaan aanschaffen. Eerst de testbox, na een aantal maanden een hoge pieptoon,
en de vorige box ook iets dergelijks en nu deze weer. Dus probleem is tot nu toe al bij 3 boxen geconstateerd in zeer korte tijd.
De box staat overigens vrij dus genoeg ruimte voor ventilatie.
Het is een steeds vaker voorkomend probleem lees ik.

@Webcare Ziggo Kunt u me weer een andere box sturen want dit is gewoon niet aanvaardbaar.
 
Laatst bewerkt:
Sinds gisteren op deze box ook een irritante trillende fluittoon te horen, gaat van zacht naar hard, Zelfs hoorbaar als tv aan staat en zacht gepraat wordt. In standby niet.. De box is niet heet. Ik heb deze box nu ruim een maand en weer een soortgelijk probleem. Het zou toch niet mogen dat je elke maand een andere box moet gaan aanschaffen. Eerst de testbox, na een aantal maanden een hoge pieptoon,
en de vorige box ook iets dergelijks en nu deze weer. Dus probleem is tot nu toe al bij 3 boxen geconstateerd in zeer korte tijd.
De box staat overigens vrij dus genoeg ruimte voor ventilatie.
Het is een steeds vaker voorkomend probleem lees ik.

@Webcare Ziggo Kunt u me weer een andere box sturen want dit is gewoon niet aanvaardbaar.

Vervelend probleem om te hebben Twigger. Ik heb je een pb, gestuurd. Wil je dit even checken wanneer je tijd hebt?
 
Komt die piep uit de box of uit de voeding?
uit de box de voeding ligt een paar meter verder op. geen hoge piep zoals in de vorige boxmaar soort hoge fluit toon zoals ik al zei in mijn bericht.
 
Terug
Bovenaan