Leden betalen 185 euro meer voor Alles in 1

zegutis

Forum Gebruiker
Berichten
1
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik ben al lid sinds het nog UPC was. Ook heb ik nog steeds een oude mediabox van UPC. Die is dus echt zwaar verouderd.
Het menu is traag en de box loopt ooit vast dus ik dacht Ik bel even voor zo'n Next mediabox want daar lees ik goede berichten over.
Daar heb ik vandaag voor gebeld en mij werd verteld dat ik dan van TV Start (huidig) naar TV compleet moet overstappen.
Dan ga ik van €59,95 naar €67,50.

Nu zag ik bij het "Alles in 1 Compleet" pakket dat je de eerste 6 maanden €40 betaalt ipv 67,50 en aansluitkosten van €19,95 komen ook te vervallen. Maar...kom ik dan achter...dit geldt dus alleen voor nieuwe leden. Dus ik, iemand die al 15 jaar 50/60 euro betaalt en overstap naar een duurder abonnement, betaal dan €185 meer (6 x €27,50 korting + €20 aansluitkosten) dan nieuwe klant waar ze nog geen kwartje van hebben gehad.

Ik snap dat dit is om nieuwe klanten te lokken maar je bestaande trouwe klanten benadelen met €185 vind ik echt belachelijk.
Het voelt nu alsof je een boete van 185 euro krijgt omdat je al 15 jaar lid bent. Dat is dan het bedankje voor je loyaliteit?
Je zou je bestaande klanten juist moeten belonen, lijkt mij. Nu had ik een hele aardige mevrouw aan de telefoon, die precies snapte hoe krom het allemaal is maar toch kon ze mij die korting niet geven.

Heel raar beleid in ieder geval.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen wat er dan gebeurt als ik dan per direct mijn abonnement opzeg en morgen terug bel om een Alles-in-1 pakket aan te schaffen? Dat telefoontje scheelt mij namelijk €185,-
 
Je bent bij Ziggo pas een nieuwe klant als je een x aantal maanden geen klant bent geweest.
Vandaag opzeggen en de komende dagen klant worden om die korting te krijgen werkt niet.
 
Klantenservice bellen en vragen om de afdeling opzeggingen. Meestal kun je daar een mooie korting afdwingen.
 
Kreeg jij 15 jaar geleden geen korting bij je nieuwe abonnement?
Ik in 2007 wel namelijk.
 
Ik ben al lid sinds het nog UPC was. Ook heb ik nog steeds een oude mediabox van UPC. Die is dus echt zwaar verouderd.
Het menu is traag en de box loopt ooit vast dus ik dacht Ik bel even voor zo'n Next mediabox want daar lees ik goede berichten over.
Daar heb ik vandaag voor gebeld en mij werd verteld dat ik dan van TV Start (huidig) naar TV compleet moet overstappen.
Dan ga ik van €59,95 naar €67,50.

Nu zag ik bij het "Alles in 1 Compleet" pakket dat je de eerste 6 maanden €40 betaalt ipv 67,50 en aansluitkosten van €19,95 komen ook te vervallen. Maar...kom ik dan achter...dit geldt dus alleen voor nieuwe leden. Dus ik, iemand die al 15 jaar 50/60 euro betaalt en overstap naar een duurder abonnement, betaal dan €185 meer (6 x €27,50 korting + €20 aansluitkosten) dan nieuwe klant waar ze nog geen kwartje van hebben gehad.

Ik snap dat dit is om nieuwe klanten te lokken maar je bestaande trouwe klanten benadelen met €185 vind ik echt belachelijk.
Het voelt nu alsof je een boete van 185 euro krijgt omdat je al 15 jaar lid bent. Dat is dan het bedankje voor je loyaliteit?
Je zou je bestaande klanten juist moeten belonen, lijkt mij. Nu had ik een hele aardige mevrouw aan de telefoon, die precies snapte hoe krom het allemaal is maar toch kon ze mij die korting niet geven.

Heel raar beleid in ieder geval.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen wat er dan gebeurt als ik dan per direct mijn abonnement opzeg en morgen terug bel om een Alles-in-1 pakket aan te schaffen? Dat telefoontje scheelt mij namelijk €185,-

Maar jij ben lid geworden bij UPC, dus jij hebt meer dan anderen. Dat lid worden kan niet meer. Dus kan je beter niks veranderen
 
Hoe @Home toen met kortingen omging voor nieuwe klanten weet ik niet.
Maar bij UPC bestond korting voor nieuwe klanten in ieder geval wel.

Voordat Essent Kabelcom, Kabeltv/internet diensten verkocht aan Wincus&Pinburg. Kreeg je bij @home, MrZap/TvHome korting, het modem, smartcards en decoders waren van de klant zelf, WCD moest klant zelf vevangen met installatie pakket. Monteur koste extra. Essent Kabelcom gaf geen korting op de dienst Essent Kabelcom dit was onderdeel van het energie pakket. Lid worden kon niet. Raar dat lid worden bij UPC wel kon.
 
Terug
Bovenaan