zegutis
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik ben al lid sinds het nog UPC was. Ook heb ik nog steeds een oude mediabox van UPC. Die is dus echt zwaar verouderd.
Het menu is traag en de box loopt ooit vast dus ik dacht Ik bel even voor zo'n Next mediabox want daar lees ik goede berichten over.
Daar heb ik vandaag voor gebeld en mij werd verteld dat ik dan van TV Start (huidig) naar TV compleet moet overstappen.
Dan ga ik van €59,95 naar €67,50.
Nu zag ik bij het "Alles in 1 Compleet" pakket dat je de eerste 6 maanden €40 betaalt ipv 67,50 en aansluitkosten van €19,95 komen ook te vervallen. Maar...kom ik dan achter...dit geldt dus alleen voor nieuwe leden. Dus ik, iemand die al 15 jaar 50/60 euro betaalt en overstap naar een duurder abonnement, betaal dan €185 meer (6 x €27,50 korting + €20 aansluitkosten) dan nieuwe klant waar ze nog geen kwartje van hebben gehad.
Ik snap dat dit is om nieuwe klanten te lokken maar je bestaande trouwe klanten benadelen met €185 vind ik echt belachelijk.
Het voelt nu alsof je een boete van 185 euro krijgt omdat je al 15 jaar lid bent. Dat is dan het bedankje voor je loyaliteit?
Je zou je bestaande klanten juist moeten belonen, lijkt mij. Nu had ik een hele aardige mevrouw aan de telefoon, die precies snapte hoe krom het allemaal is maar toch kon ze mij die korting niet geven.
Heel raar beleid in ieder geval.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen wat er dan gebeurt als ik dan per direct mijn abonnement opzeg en morgen terug bel om een Alles-in-1 pakket aan te schaffen? Dat telefoontje scheelt mij namelijk €185,-
Het menu is traag en de box loopt ooit vast dus ik dacht Ik bel even voor zo'n Next mediabox want daar lees ik goede berichten over.
Daar heb ik vandaag voor gebeld en mij werd verteld dat ik dan van TV Start (huidig) naar TV compleet moet overstappen.
Dan ga ik van €59,95 naar €67,50.
Nu zag ik bij het "Alles in 1 Compleet" pakket dat je de eerste 6 maanden €40 betaalt ipv 67,50 en aansluitkosten van €19,95 komen ook te vervallen. Maar...kom ik dan achter...dit geldt dus alleen voor nieuwe leden. Dus ik, iemand die al 15 jaar 50/60 euro betaalt en overstap naar een duurder abonnement, betaal dan €185 meer (6 x €27,50 korting + €20 aansluitkosten) dan nieuwe klant waar ze nog geen kwartje van hebben gehad.
Ik snap dat dit is om nieuwe klanten te lokken maar je bestaande trouwe klanten benadelen met €185 vind ik echt belachelijk.
Het voelt nu alsof je een boete van 185 euro krijgt omdat je al 15 jaar lid bent. Dat is dan het bedankje voor je loyaliteit?
Je zou je bestaande klanten juist moeten belonen, lijkt mij. Nu had ik een hele aardige mevrouw aan de telefoon, die precies snapte hoe krom het allemaal is maar toch kon ze mij die korting niet geven.
Heel raar beleid in ieder geval.
Nu ben ik alleen vergeten te vragen wat er dan gebeurt als ik dan per direct mijn abonnement opzeg en morgen terug bel om een Alles-in-1 pakket aan te schaffen? Dat telefoontje scheelt mij namelijk €185,-