Storing op ZiggoGO?

cameraatje

Forum Gebruiker
Berichten
24
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op dit moment kan ik op Ziggo Go geen live TV kijken (niet beschikbaar) of opgenomen programma's bekijken (foutcode 142 - video kan niet worden bekeken).
Verder kan ik in de TV-gids niet terugbladeren (gids begint bij 19:30 uur, vroeger tijdstip of andere dag (gisteren bv) is al helemaal niet mogelijk.
Dit zowel op Zigogo op Win 10, als op mobiel Android.
Meer mensen die dit ervaren of ben ik de enige?
ziggogo01 (Small).jpgziggogo02 (Small).jpgziggogo03 (Small).jpgziggogo04 (Small).jpg
 
Ja, dat had ik ook, dus je was niet de enige. Dat zal denk ik zijn wat je graag wil horen, morgen zal het wel weer over zijn.
 
Ja, dat had ik ook, dus je was niet de enige. Dat zal denk ik zijn wat je graag wil horen, morgen zal het wel weer over zijn.
Inderdaad, ik had al gekeken bij 'storingen' maar daar staat (uiteraard) niets vermeld! Dank voor uw reactie!
 
Vanmorgen nog steeds niet te gebruiken, maar halverwege de middag deed Ziggo Go het weer, zowel op Wifi als 4G. Zelf niets gewijzigd of aangepast, was dus wel degelijk een Ziggo-storing! Gelukkig opgelost, jammer alleen dat Ziggo zwijgt op haar storingsoverzicht!
 
Vanmorgen nog steeds niet te gebruiken, maar halverwege de middag deed Ziggo Go het weer, zowel op Wifi als 4G. Zelf niets gewijzigd of aangepast, was dus wel degelijk een Ziggo-storing! Gelukkig opgelost, jammer alleen dat Ziggo zwijgt op haar storingsoverzicht!
Moet dat dan, elke kleine voorbijgaande hik vermelden? Ik vind zoiets niet de moeite waard om me druk over te maken.
 
Als Ziggo elke "kleine" storing moet vermelding waar een kleine groep mensen last van heeft dan zie je veel meer meldingen. Maar er zullen toch enkele duizenden er last van moet hebben voordat dit vermeldt gaat worden op de site van Ziggo.

Ik heb bijv. samen met de buren storing oorzaak is dat de straatkast defect is geraakt. aantal aansluitingen 8. Reden om dit landelijk bekend te maken. Niet dus. (gelukkig werkt hier alles wel :) )
 
Als Ziggo elke "kleine" storing moet vermelding waar een kleine groep mensen last van heeft dan zie je veel meer meldingen. Maar er zullen toch enkele duizenden er last van moet hebben voordat dit vermeldt gaat worden op de site van Ziggo.

Nee, ik begrijp dat niet iedere storing direct op de site vermeld kan worden, maar wanneer is het een grote storing? Als 25 mensen er last van hebben? Bij honderd? Bij duizenden?

Het kan namelijk ook anders. Ik heb zelf langere tijd op een centrale gewerkt van waaruit koel-, vries- en verwarmingsapparatuur wordt gemonitord, voornamelijk (winkel-) bedrijven door héél Nederland. En ja, daar ging ook (regelmatig) best wat mis, het blijft techniek hè? Dan kregen we niet automatisch de juiste meetgegevens door (ieder kwartier) of was een reset op afstand niet mogelijk.

In zo’n geval greep het systeem automatisch in: bij grote storingen (verbindingsprobleem met méér dan 100 klanten) ging er automatisch een emailmelding naar alle klanten én werd het op onze storingssite vermeld. Bij kleine storingen (het betrof dan minder dan 100 klanten) werd het niet op de site vermeld, maar ging er wel automatisch een sms- en emailmelding naar die betreffende klanten. Automatisch, hoefde niemand naar om te kijken! Ook automatische meldingen wanneer de storingen waren opgelost.

Het kán dus wel, het ligt er alleen maar aan hoe serieus je als bedrijf je (betalende) klanten neemt. Is één individuele klant minder belangrijk dan een groep klanten? Zou een zeer slechte bedrijfsvoering zijn!
 
Zou een zeer slechte bedrijfsvoering zijn!
Dan kan jij altijd nog ergens aan de slag. Ik zou de sollicitatiebrief vandaag nog op de bus doen... of gewoon via mail!
Ik denk dat ze bij Ziggo enorm blij met je zullen zijn en dit laten blijken met een bijbehorend salaris.
 
Terug
Bovenaan