PetervdM
Forum Gebruiker
- Berichten
- 589
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
zoveel T3 errors in zo'n korte tijd is niet normaal. post eens je signaalwaardes, uptime en hoeveelheden van T3 en T4 errors.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 | Je internetverbinding werkt. |
3 | Je internetverbinding is verbroken. |
Zolang er "notice" staat en geen "warning", of erger "critical" is er niet veel aan de hand.Knip ...
09-06-2019 01:25:39notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=172.217.20.98 MAC=00:17:10:91:51:87;CM-MAC=dc:53:7c:b5:39:a4;CMTS-MAC=00:17:10:91:51:87;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Die problemen ervaar ik niet met mijn Arris. Dat er latency problemen zijn klopt, maar je kan daar niet alles op afschuiven. Wellicht speelt er bij jou meer.Misschien ga je anders denken als je ieder uur je terugkijk programma opnieuw moet starten en dan bij de kanalen waar het mogelijk is weer naar de tijd gaat waar je gebleven ben of als dat slepen niet mogelijk is je het weer opnieuw moet bekijken.