RonV
Forum Gebruiker
- Berichten
- 240
De Mediabox XL (UPC Horizon) is bij ons altijd al een bron van ergernis geweest. De laatste tijd moet hij soms een paar keer per week van spanning en dan gaat het weer even goed. Netflix kijken (via kanaal 150) is vaak een ramp. Als je b.v. even pauzeert, krijg je hem bijna niet meer op gang. Problemen met bekabeling zijn meer dan eens uitgesloten.
Een paar weken geleden heb ik me weer eens tot Ziggo gewend. Ik kon op een wachtlijst komen voor de Mediabox Next. Ik wilde daar graag voor in aanmerking komen en vroeg of dat ook kon met mijn huidige pakket (Ziggo Power met gratis Film1 en onbeperkt vast bellen). Het antwoord daarop was bevestigend. Dit bleek echter een valse belofte. Binnen twee weken kreeg ik bericht dat de box voor mij beschikbaar is. Toen ik echter klikte op “ik wil ‘m”, kwam de aap uit de mouw. Er wordt mij wel degelijk een ander abonnement door de strot geduwd, waarbij (voor hetzelfde bedrag) mijn gratis Film1 pakket komt te vervallen en ik €0,12/min ga betalen voor vast bellen. Ik vind dit onacceptabel en heb daarom opnieuw gebeld om mijn onvrede kenbaar te maken. De Ziggo medewerker kon mij echter op geen enkele manier tegemoet komen. Ja, een paar maanden gratis Film1 kon hij aanbieden.
Ik blijf nu dus maar doormodderen met mijn (ondeugdelijke) Mediabox XL en ga mij oriënteren op een andere provider. Helaas is bij ons (nog) geen glasvezel beschikbaar, dus de alternatieven zijn zeer beperkt. Ik heb er mijn hoop op gevestigd dat t.z.t. de Mediabox bij alle pakketten zal worden vervangen door de Next.
Een paar weken geleden heb ik me weer eens tot Ziggo gewend. Ik kon op een wachtlijst komen voor de Mediabox Next. Ik wilde daar graag voor in aanmerking komen en vroeg of dat ook kon met mijn huidige pakket (Ziggo Power met gratis Film1 en onbeperkt vast bellen). Het antwoord daarop was bevestigend. Dit bleek echter een valse belofte. Binnen twee weken kreeg ik bericht dat de box voor mij beschikbaar is. Toen ik echter klikte op “ik wil ‘m”, kwam de aap uit de mouw. Er wordt mij wel degelijk een ander abonnement door de strot geduwd, waarbij (voor hetzelfde bedrag) mijn gratis Film1 pakket komt te vervallen en ik €0,12/min ga betalen voor vast bellen. Ik vind dit onacceptabel en heb daarom opnieuw gebeld om mijn onvrede kenbaar te maken. De Ziggo medewerker kon mij echter op geen enkele manier tegemoet komen. Ja, een paar maanden gratis Film1 kon hij aanbieden.
Ik blijf nu dus maar doormodderen met mijn (ondeugdelijke) Mediabox XL en ga mij oriënteren op een andere provider. Helaas is bij ons (nog) geen glasvezel beschikbaar, dus de alternatieven zijn zeer beperkt. Ik heb er mijn hoop op gevestigd dat t.z.t. de Mediabox bij alle pakketten zal worden vervangen door de Next.
Laatst bewerkt: