Hoi,
Vandaag een mail ontvangen van Ziggo met daarin de jaarlijkse verhoging. Erg verwarrend is het stukje over je telefonie, zie hieronder.
Ik neem Volop Bellen af dus ik begreep niet wat er met een "bundel" werd bedoelt. Mijn eerste belpoging werd door de Ziggo medewerkster onderbroken en wel omdat zij de verbinding verbrak. Ze wist ook werkelijk niet waar ze het over had. Maar goed, een tweede poging leverde meer op: het blijkt dat als je Volop Bellen afneemt en je zou daar vanaf stappen, je te maken krijgt met onderstaande verhoging. Nu ik dit schrijf realiseer ik me dat de mail nog steeds onduidelijk is ook al dacht ik het eerder te begrijpen.
Vandaag een mail ontvangen van Ziggo met daarin de jaarlijkse verhoging. Erg verwarrend is het stukje over je telefonie, zie hieronder.
Ik neem Volop Bellen af dus ik begreep niet wat er met een "bundel" werd bedoelt. Mijn eerste belpoging werd door de Ziggo medewerkster onderbroken en wel omdat zij de verbinding verbrak. Ze wist ook werkelijk niet waar ze het over had. Maar goed, een tweede poging leverde meer op: het blijkt dat als je Volop Bellen afneemt en je zou daar vanaf stappen, je te maken krijgt met onderstaande verhoging. Nu ik dit schrijf realiseer ik me dat de mail nog steeds onduidelijk is ook al dacht ik het eerder te begrijpen.
|
|