Ziggo inloggen Chrome geeft een ander resultaat dan met Mozilla Firefox

W

Wassermann

je moet deze url proberen: https://account.ziggo.nl/account/inloggen?brand=selfcare

En daarnaast moet je cookies van derden ook accepteren of deze url toevoegen aan de uitzonderingen (alles toestaan).
De cookies van derden in Chrome zijn bij mij toegestaan. De inlogpagina [https://account.ziggo.nl/account/inloggen?brand=selfcare] activeren en daarna op de Mijn Ziggo optie rechtsboven in de pagina klikken, en dan de optie inloggen, en dan kom ik uiteindelijk in de Ziggo omgeving. Ik heb net als de meeste abonnees van Ziggo daar normaal niets te zoeken, dus vergeet je hoe dat een jaar geleden moest.
 
Standaard log ik bij Ziggo in met Mozilla Firefox, maar vandaag voor het gemak heb ik het met Chrome gedaan. Als ik met Mozilla Firefox bij Ziggo inlog, dan kom ik correct bij mijn gegevens [https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/]. Maar met dezelfde inloggegevens wordt ik in Chrome klaarblijkelijk omgeleid, en kom ik in een Vodafone omgeving, waar ik verder niks kan doen. [https://www.vodafone.nl/ziggo/alles-in-1/]. Heeft iemand daar een oplossing voor.
Voorbeeld van een probleem en oplossing in dezelfde bijdrage. Gebruik Firefox en het probleem is voor U opgelost.
Wat niet wegneemt dat het in beide browsers eigenlijk hetzelfde zou moeten werken, maar is hier niet het probleem. Misschien wel een tip voor Ziggo / Vodafone om bij het testen van de site meerder verschillende browsers te gebruiken.
 
Terug
Bovenaan