Modem reboot weer

Ik zie niets dubbel in je screenshot. Ik zie wel dat elk apparaat zowel een IPv4 als een IPv6 adres heeft.
O, dan zal het wel goed zijn, dat was op de Compal nooit te zien, vandaar.
Bedankt. ;)
 
Ik zie ook dat er in 1970 een T3 Time out is geweest, kan me dat zelf niet meer herinneren :P
Geinig toch. ;)


Voor mensen die het niet begrijpen.
Meteen na het opstarten heeft de modem nog geen tijd en datum binnengehaald en gebruikt dan op de standaard tijd die vast in de firmware staat.
 
Is met veel apparatuur, ook bij bv videorecorders viel me net in.
 
Ik heb het zelfde met de Arris box, sinds de laatste tijd mega veel errors sinds het verdwijnen van het analoge signaal.
 
Tot nu toe geen Post Reed Solomon Errors
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    31,4 KB · Weergaven: 93
  • 2.png
    2.png
    23 KB · Weergaven: 91
  • 3.png
    3.png
    35,5 KB · Weergaven: 91
Paar weken goed gegaan en net weer 2 keer achter elkaar spontane re-boots van de Connectbox (Arris).
Ik had het modem eerst zelf gereboot ivm trage verbinding (Gisteren onderhoudswerkzaamheden geweest) en na 5 min. had ik weer verbinding maar 5 min later weer een spontane reboot, toen weer 5 minuten verbinding en even later wéér een spontane reboot. Ik zag vorige week toen ik inlogde op het modem dat er snachts ook weer reboots zijn geweest, T3 en T4 errors stonden in het log.
 
En weer 2 keer een reboot, ik wilde mijn vorige bericht plaatsen en toen weer verbinding weg, even later weer verbinding en 5 min later weer een reboot. Is toch niet normaal meer. Ik durf het modem zelf al niet meer te rebooten want toen ik dat deed ging het dus mis.
Ik heb een pb naar Webcare gestuurd ben benieuwd.

hier het log:
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    47,5 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:
Ik heb antwoord van Webcare gekregen,.

Hij zei dat ik een mail heb gekregen over de werkzaamheden in mijn buurt volgende week en dat ik dat even moet afwachten.
Ik vind dit wel een beetje vreemd want wat heeft het probleem wat ik nu ervaar met de werkzaamheden van volgende week te maken?
In de mail staat daar niks over.

Gisteren hebben ze ook werkzaamheden uitgevoerd, en in de mail(s) van gisteren én eergisteren over de werkzaamheden op 5 april, (jep in totaal 8 dezelfde mails ontvangen) stond hetzelfde in als in de mail van de werkzaamheden op 29 maart.
Er stond in dat er bv oude kabels worden vervangen.

Ik weet dat er reboot problemen zijn (meerdere malen op een dag) met Arris Connectbox dat lees je over het hele internet.
Met de vorige Connect box (Compal) gebeurde het ook wel eens maar nooit meerdere malen op een dag.

De monteur die het Arris modem laatst heeft aangesloten heeft zei dat het reboot probleem van dit modem is opgelost door nieuwe software maar niet dus.

Zo blijft het aan de gang zonder een échte oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan