De telefonische bejegening van Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

EvoX

Meer en meer stoor >:( ik mij aan de bejegening richting Ziggo klanten, want het aanspreken met dat 'ge-je en ge-jou' past toch helemaal niet bij een bedrijf als Ziggo?!?

De helpdesk ligt al zo vaak onder vuur en dan spreken ze je ook nog aan als zijnde je buurman of buurvrouw :gestoord:

Wij zijn zeer tevreden over de producten van Ziggo, maar bovenstaande is toch echt een aandachtspunt.
 
Meer en meer stoor >:( ik mij aan de bejegening richting Ziggo klanten, want het aanspreken met dat 'ge-je en ge-jou' past toch helemaal niet bij een bedrijf als Ziggo?!?

De helpdesk ligt al zo vaak onder vuur en dan spreken ze je ook nog aan als zijnde je buurman of buurvrouw :gestoord:

Wij zijn zeer tevreden over de producten van Ziggo, maar bovenstaande is toch echt een aandachtspunt.

+1
 
Ik vind het juist prettiger om met jij/jou aangesproken te worden. Al dat krampachtige gepraat met u. Misschien standaard een helpdeskmedewerker laten vragen wat gewenst is, jij of u?
 
tjonge jonge, als je daar niet tegen kan dan zeg je dat toch gewoon,
dan zeg je van joh, ik heb niet bij jouw op school gezeten, gewoon recht voor zijn raap.
 
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat ze dit doen om “de afstand” tussen klant en bedrijf te verkleinen.
Wat dit ook zijn mag.
Persoonlijk vind ik al dat ge-U echt niet nodig.
 
Ik vind het prima dat er kritiek is op de bejegening. Vodafone-Ziggo kiest voor die bepaalde manier en dan kunnen ze kritiek verwachten. Een volwassen bedrijf doet er wat mee.
Zo ben ik het zat om regelmatig die vragen te moeten beantwoorden of ik hun bedrijf zou aanraden bij familie en vrienden. Nou mooi niet, die zijn mans genoeg om eigen keuzen te maken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik raad nooit iets aan bij vrienden of kennissen.
Stel je voor dat ze dan met een berg problemen zitten, komen ze mij beschuldigen ;-)
Nee, zelf uitzoeken en bewust kiezen werkt veel bete.
Werd wel door een bedrijf wel eens gebeld waarom ik “nooit aanraden” had ingevuld....
Ze dachten dat ze zeer slecht werk hadden geleverd bij mij :-)
 
@Robert Koopman Zo denk ik er ook over. Al ging mijn buurman op mijn ervaring af met onze dakkapellen. Wat bij ons perfect ging zat hij enkele jaren steeds met 1 lekkage die er alleen was bij sneeuw. Uiteindelijk is dit ook naar volle tevredenheid opgelost. Wel help ik anderen daar waar ik het kan. Zoals goed deurbeslag aanbrengen. Of om even bij Ziggo terug te komen een media box aansluiten en internet installeren.
 
Ik raad nooit iets aan bij vrienden of kennissen.
Stel je voor dat ze dan met een berg problemen zitten, komen ze mij beschuldigen ;-)

Leuke vrienden/kennissen heb je dan.... Het kan toch altijd gebeuren dat jij wel tevreden bent en andere niet. Eigen keuzes, eigen verantwoording ook al raadt ik iets aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan