Ziggo & Vodafone koppelen... nog ff niet

Ik heb deze storing nu al vanaf vrijdag 27-08 (1 hele week dus) en kan nog steeds niet inloggen. Wat heb ik gedaan? Op 27-07, 28-07 en vandaag gebeld, op 28-07 naar de winkel geweest en op 30-07 geshat met Joeri die mij beloofde te mailen als de storing voorbij was. In mijn laatste gesprek met Ziggo werd mij verteld dat je Ziggo Go TV toch gewoon kan bekijken, ik vertelde dat je dan moet inloggen en ik dat nu niet kan, waarop ie antwoordde: O, is dat zo? Ik vroeg dat ik nu graag iemand aan de telefoon wilde die mij echt kon helpen en/of iemand die er verstand van heeft. Hij vertelde dat dit een grote storing is en ze er hard mee bezig zijn, dus heb nog even geduld. En daar doen we het dus maar weer mee.

Als je in Google naar Ziggo storingen ga dan zie je dat er in mijn postcode gebied niet 1 storing is, terwijl ze zelf zeggen dat er wel een storing is die maar niet te vinden is. Mensen trap niet in het Ziggo verzoek om Vodafone en Ziggo aan elkaar te koppelen want dan heb je pas echt een probleem.
 
leuk, om het in te wrijven krijg ik net een email van ziggo om vooral mijn accounts te koppelen zodat ik allerlei extra's te krijg.
automatische mailtjes versturen lukt ze nog wel, nu de storing nog verhelpen.
 
Ben onlangs overgestapt op Vodafone Ziggo extra's en extra data waren binnen dag geregeld
Ik heb de abonnementen nog niet gekoppeld, wat gebeurt er als ik ooit een andere telefoon provider neem. Ben ik dan ook mijn Ziggo wachtwoord kwijt ?
 
leuk, om het in te wrijven krijg ik net een email van ziggo om vooral mijn accounts te koppelen zodat ik allerlei extra's te krijg.
automatische mailtjes versturen lukt ze nog wel, nu de storing nog verhelpen.

Vervelend dat je problemen ervaart. Het koppelen van de accounts staat helemaal los van het ontvangen van de gratis extra's omdat je Vodafone en Ziggo hebt. Het wel of niet ontvangen van de gratis extra's gebeurd op adres niveau. Word op hetzelfde adres een Vodafone en een Ziggo abonnement afgenomen die voldoen aan de voorwaarden van de gratis extra's dan krijg je die. Het is wel zo dat hier soms een aantal weken overheen kunnen gaan. Op het moment dat het zover is, krijg je een sms van Vodafone dat je dubbele data hebt en krijg je in Mijn Ziggo de optie om het zenderpakket toe te kiezen.

Probeer eens met een andere browser in te loggen in Mijn Ziggo. Hoor graag van je of dat wel werkt.

Groet,

Mirsad
 
ik kan sinds 27 juli niet meer inloggen en krijg alleen maar te horen: er wordt aangewerkt. Een troost is dat de verhoging van de abonnementsprijs per 1 juli wel goed is verlopen voor Ziggo en hoop er maar op dat ze van die landelijke verhoging wat minder storingen gaan krijgen.
 
@knutselaar,

Sommige dingen gaan wel gewoon goed natuurlijk ;)
Zonder gekheid, we verwachten maandag a.s. een fix uit te rollen, waarbij het euvel opgelost moet zijn.

Groet,
Leroy van Ziggo
 
Het koppelen van de accounts staat helemaal los van het ontvangen van de gratis extra's omdat je Vodafone en Ziggo hebt...... Probeer eens met een andere browser in te loggen in Mijn Ziggo.
beetje jammer deze reactie. mij is door andere helpdeskers verteld dat er een storing is waardoor ik niet meer kan inloggen. Dit negeer je volkomen en je doet alsof alles goed werkt, ik het niet begrijp en of ik maar een andere browser wil proberen. Tegen beter weten gedaan maar kom er echt niet in (FF, IE, Chrome, Edge, Opera).
De gegevens kloppen, want met dezelfde gegevens kom ik wel in mijn ziggo-go app. (de plaat blijft hangen)
Hopelijk heeft Leroy het bij het goede eind.
 
kerby zei:
ik kan nu weer wel inloggen op de ziggo-go app maar niet bij ziggo.nl.... ze zijn ermee bezig.
ik wil tzt toch wel dat extra pakket ontvangen.

Dit is wel heel bijzonder, je kan dus wel op de Ziggo Go app inloggen maar niet op Mijn Ziggo? Volgens mij is er nog geen bericht geplaatst met de exacte foutmelding die je krijgt, misschien kun je die middels privebericht naar ons sturen, samen met je klantnummer en gebruikersnaam van mijn Ziggo? Dan gaan we kijken of we een oorzaak kunnen vinden.

beetje jammer deze reactie. mij is door andere helpdeskers verteld dat er een storing is waardoor ik niet meer kan inloggen. Dit negeer je volkomen en je doet alsof alles goed werkt, ik het niet begrijp en of ik maar een andere browser wil proberen. Tegen beter weten gedaan maar kom er echt niet in (FF, IE, Chrome, Edge, Opera).
De gegevens kloppen, want met dezelfde gegevens kom ik wel in mijn ziggo-go app. (de plaat blijft hangen)
Hopelijk heeft Leroy het bij het goede eind.

Mijn Ziggo is natuurlijk 1 van de vele onderdelen van Ziggo (naast je TV, internet en wellicht telefoonverbinding) en volgens mij ontkennen we ook niet dat er problemen zijn met Mijn Ziggo.

Groet,

Jelle van Ziggo
 
@Webcare Ziggo
Het klopt allemaal nog niet echt.
Ik log in bij My Vodafone. Ik klik in op 'Mijn account aanpassen' en vervolgens op 'Accounts samenvoegen' om My Vodafone en Mijn Ziggo samen te voegen.
Vervolgens wordt er gevraagd om mijn klantnummer bij Ziggo. Ik kopieer dat uit de laatste email (van 4 augustus).
Vervolgens verschijnt de mededeling dat ik een Ziggo-account heb met 'Blabla' als gebruikersnaam. Of ik even m'n postcode wil invullen. Maar als ik dat doe wordt die niet geaccepteerd... terwijl dat de postcode is die bij mijn adres hoort en tevens de postcode is die ook aan mijn Vodafone-account is gekoppeld.
Dan kan ik verder niet veel meer doen. De schermtekst adviseert me om met klantenservice te gaan bellen.
Overigens kan ik de ZiggoGo-app probleemloos openen.

Omdat er vele wegen naar Rome leiden, heb ik het net nog een keer geprobeerd maar nu langs een andere route. Dit keer kreeg ik de foutmelding:
Helaas…
Er is iets mis bij het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplossing!

Wat te doen? Gewoon afwachten omdat er hard aan een oplossing gewerkt wordt (zoals ook al eerder werd gesuggereerd), of is dit zoals Jelle stelt 'wel heel bijzonder' en doe ik er goed een privébericht met klantnummer en gebruikersnaam te sturen?
 
Ik ben niet verbaasd om over deze problemen te lezen. Het afsluiten van extra diensten, c.q. het koppelen van diensten, verloopt zelden soepel bij Ziggo. Nu ben ik zelf niet geïnteresseerd in een koppeling van mijn abo met mij Vodafone prepaid, omdat:
1. Ik met een prepaid tegoed van 25 euro wel een half jaar doe;
2. Ik op kanaal 14 ongeveer 90% kan bekijken wat mij interesseert en zodoende Ziggo Sport niet voldoende interessant is.

Wat mij wel opvalt in het bericht van Mirsad Webcate Ziggo van gisteren is het volgende, ik citeer:
Het wel of niet ontvangen van de gratis extra's gebeurd op adres niveau. Word op hetzelfde adres een Vodafone en een Ziggo abonnement afgenomen die voldoen aan de voorwaarden van de gratis extra's dan krijg je die. Het is wel zo dat hier soms een aantal weken overheen kunnen gaan. Op het moment dat het zover is, krijg je een sms van Vodafone dat je dubbele data hebt en krijg je in Mijn Ziggo de optie om het zenderpakket toe te kiezen.
Waarom moet het weken duren voordat de klant een extra zender krijgt en verdubbeling van data? Ik vind dat een aanfluiting.
Kan iemand mij overigens uitleggen wat adres niveau is?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan