Connect Box T3 time-outs

Ik heb geen idee meer hoeveel T3 errors ik heb.
Mijn Ziggo verbinding is mijn failover lijntje, gebruik deze eigenlijk niet meer.
En met mijn huidige router kan ik niet meer in de Connectbox kijken.
 
Nee, werkt niet meer.
Zal vast iets moeten configureren maar heb ik nog niet gedaan.
Heb wel een leuke router, UniFi USG Pro4.
Speciaal gekocht omdat er een glasvezel inkan.
Modem/router van T-Mobile nu niet meer nodig.
 
Mits ik een goede verbinding heb heb ik weinig T3 errors. De laatste tijd wat onderbrekingen gehad die ik elders heb beschreven.
Het lijkt nu wel weer stabiel te zijn.
 
@Zeeburgia @Navi @Devil-Strike.net @Robert Koopman
Vraag me af hoe het tegenwoordig bij jullie met de time outs gaat?

Geen last van timeouts meer, dit sinds laatste firmware update van vorig jaar. Wel nogsteeds bergen T3 errors maar geeft geen uitval en pingtimeouts en dus denk ik dat modem maar wat roept als het gaat om T3 errors. modem nu 81dagen online en op alle upstream kanalen meer als 200 T3 errors.

en ja signaal is 100% inorde zowel down als upstream frequenties aangezien andere ubee modem met zelfde uptime 0 t3 errors heb.
 
Laatst bewerkt:
Hier blijven de T3 errors ook. Verbinding is echter prima.
 
Gaat weer goed regelmatige disconnects en bij het raadplegen van de logging van de Connectbox (die overigens in bridge modus staat) zie ik onderstaande.


02-04-2018 12:56:47criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:14:55:31;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

02-04-2018 12:56:47criticalUnicast Ranging Received Abort Response - initializing MAC;CM-MAC=90:5c:44:14:55:31;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
31-03-2018 19:46:01criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:14:55:31;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

29-03-2018 13:11:42criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=90:5c:44:14:55:31;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;


29-03-2018 08:49:49criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:14:55:31;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-03-2018 03:18:34criticalReceived Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=90:5c:44:14:55:31;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
27-02-2018 20:28:25criticalNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:14:55:31;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
 
De T3-errors hoeven niet direct problematisch te zijn. T4-errors zijn dit meestal wel. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw klantnummer en adres? Ga ik het signaal voor je nakijken.

Groet,
Ben van Ziggo
 
Hier nu binnen 2 dagen 25 T3 errors, waar ik eerst meestal 1 T3 error had per dag!
Weet niet of dit de af en toe uitval kan veroorzaken op zowel LAN als Wifi
P.s. het betreft een Connectbox
 
Terug
Bovenaan