Veel glitches op Ziggo zenders.

Hier op de ftv zenders valt het mee dus mijn idee is dat het een decodeer probleem is/was.

Kunnen jullie dat ook eens nakijken heb je het ook op de ftv kanalen.
 
Dit probleem komt bij ons niet bekend voor. Alle signalen komen vanuit dezelfde bron, dus als het een algemeen probleem zou zijn dan hadden we al heel wat meer meldingen moeten hebben gehad. Is niet het geval. Indien je problemen ervaart en zeker weet dat het niet aan de bekabeling ligt, dan kunnen we alleen nog een monteur langs laten komen. Stuur hiervoor een privébericht met je postcode+huisnummer en een (korte) toelichting.

Groet,

Jelle van Ziggo
Hier heb ik eergisteren ook al een melding van gemaakt. Regionale omroepen en BBC + film 1 hebben hier last van evenals Netflix die je nu niet kan gebruiken via de Mediabox XL
 
Hier heb ik eergisteren ook al een melding van gemaakt. Regionale omroepen en BBC + film 1 hebben hier last van evenals Netflix die je nu niet kan gebruiken via de Mediabox XL
Hier werkt Netflix gewoon via kanaal 150
 
Netflix kanaal 150 start een app, deze zorgt voor een internetverbinding met Netflix. Dit werkt op een andere manier dan tv kijken, dus dat is niet met elkaar te vergelijken. Wat ik in zo'n geval kan bedenken is een verstoring in het video signaal, dus of in de box, de HDMI kabel of de tv. De tv als oorzaak zou je met andere apparatuur uit kunnen sluiten, bijvoorbeeld door eens via een andere platform/apparaat naar Netflix te gaan kijken, bijvoorbeeld via een app op je tv, Playstation, Apple tv, Chromecast etc.

Groet,

Jelle van Ziggo
 
Hier(2034) genoeg omgenomen via ci+ laatste maanden, maar bij geen van allen glitches tezien, ook niet tijdens live tv kijken.
 
'Gelukkig' kunnen problemen per regio verschillen... en hoeft het geen wedstrijdje ver pissen te zijn.
 
Netflix kanaal 150 start een app, deze zorgt voor een internetverbinding met Netflix. Dit werkt op een andere manier dan tv kijken, dus dat is niet met elkaar te vergelijken. Wat ik in zo'n geval kan bedenken is een verstoring in het video signaal, dus of in de box, de HDMI kabel of de tv. De tv als oorzaak zou je met andere apparatuur uit kunnen sluiten, bijvoorbeeld door eens via een andere platform/apparaat naar Netflix te gaan kijken, bijvoorbeeld via een app op je tv, Playstation, Apple tv, Chromecast etc.

Groet,

Jelle van Ziggo
Netflix werkt wel via de app van de tv zelf en ook op de ipad werkt netflix. alleen kanaal 150 kun je zien dat er netflix is. Tot voor kort kon ik wel via kanaal 150 naar netflix. Apple tv, playstation of chromecast heb ik niet.
 
Netflix werkt wel via de app van de tv zelf en ook op de ipad werkt netflix. alleen kanaal 150 kun je zien dat er netflix is. Tot voor kort kon ik wel via kanaal 150 naar netflix. Apple tv, playstation of chromecast heb ik niet.
Misschien een domme vraag, maar heb je al geprobeerd de box naar fabrieksinstellingen terug te zetten?
 
Terug
Bovenaan